pátek 3. dubna 2015

Suchý šampon Lybar recenze - Terka

Mé vlasy se dost mastí a proto ráda alespoň občas používám suché šampony. Moje nejoblíbenější vyrábí Batiste, jsou to jedny z těch nejznámějších v blogosféře. A podle mě taky oprávněně. Bohužel k sehnání jsou (myslím) jen v Douglasu a já nemám moc často možnost si tam pro ně zajít. Proto jsem si koupila tenhle od Lybaru. Tuším, že to bylo v Kauflandu, který mám vždy při ruce, že:D. Možná si řeknete, že je suchý šampón jako suchý šampón, ale je tomu opravdu tak?



Nemůžu ani říct, že jsem čekala nějaké skvělé výsledky, protože nečekala. Koupila jsem si ho s tím,že stejně nic nepřekoná Batiste. No a taky nepřekonalo. Popravdě horší suchý šampón jsem opravdu neměla. A to nejsem nijak náročná, v nouzi si vystačím i s dětským pudrem. A i ten funguje lépe než toto. U suchých šampónu jsem zvyklá, že ho nastříkám ke kořínkům, prsty vlasy jemně promasíruju a přitom se vytvoří jemný bílý prášek, který vychytá mastnotu a později ho vyčešu kartáčem na vlasy. Ovšem když jsem se snažila stejný postup aplikovat na tento přípravek, tak to selhalo hned v tom, že žádný bílý prášek se nekonal. Prostě nic. Nastříkala jsem ho do vlasů a bylo vidět, že jsou mokré, dokonce je to možná i trochu více zamastilo, ale nic se nestalo. Následně vlasy uschly a vypadaly možná ještě hůř než původně.

Na obale je napsáno, že se přípravek má nechat 2 minuty působit. To jsem zkoušela, účinek byl stejný, jako když jsem vlasy zkoušela prsty nějak promasírovat v domnění, že to šampón donutí něco dělat. Ale nic se nestalo. Vždy vlasy uschly a žádný prášek ani nic tomu podobného se nevytvořilo. Samozřejmě jsem před aplikací nezapomněla lahvičku pořádně protřepat.

Jediné co by se dalo pochválit je vůně, ale to pochopitelně nestačí.

Za mě je to fakt katastrofa a bohužel vyhozené peníze. Cena je pro vaši informaci tuším, že něco kolem stovky.

Pokud jste suchý šampón od Lybaru zkoušely, určitě mi napište vaše dojmy. Nerada na výrobky házím nějakým způsobem špínu, ale tady to jinak prostě nešlo.

Jaký je váš oblíbený suchý šampón? Nebo je nepoužíváte?


Žádné komentáře:

Okomentovat