sobota 14. března 2015

NAKED 3 recenze - Terka

Je tomu už téměř rok, kdy jsem se potýkala s obrovskou touhou vlastnit jednu ze tří Naked paletek. Popravdě jsem nejvíce chtěla jedničku, ale ta byla v tu dobu všude vyprodaná, tak jsem neváhala a objednala 3. Po zhruba měsíci čekání mi konečně dorazila a já mohla začít tvořit. Byla jsem z ní unešená. Naked byla jedna z mých prvních kvalitních paletek. Za ten rok jsem vyzkoušela stínů poměrně dost a myslím, že už si mohu troufat je objektivně zhodnodit. A jak si vedla Naked?

Co se týče balení, tak bych řekla, že je jednoznačně nejpovedenější z oněch 3 Naked paletek. Je bytelné, s velkým zrcátkem, vypadá luxusně a stylově. Rozhodně mi je daleko sympatičtější než u jedničky. Obsahuje štětec, který je naprosto v pořádku, použitelný a já osobně ho mám moc ráda, stíny se s ním pěkně nanáší. 



Z jedné strany je plochý štětec, kterým nanáším stíny pod spodní řasy nebo s ním dělám tenkou linku nad horními řasami.
Ze strany druhé je chlupatý štětec perfektní na celé víčko, popřípadě i na blendění. Dá se využít opravdu na skoro vše a proto ho používám neustále. Taky je úžasně měkoučký.

Výdrž stínu jsem bez báze nezkoušela, protože mám mastná víčka a jakékoliv stíny se mi během hodiny slijí v jednu barevnou čárku a opravdu to nevypadá moc hezky. Nosila jsem je tedy s bází a to od stejné značky - Urban Decay Primer potion. Bohužel mám asi víčka mastná opravdu hodně, protože i s její pomocí mi neslité celý den nevydržely. Daly tak okolo 8 hodin. Sice jen mírně, ale přece se u vnitřního koutku oka vytvořila večer světlá linka. Což mě trochu mrzí, ovšem stalo se mi to snad u všech stínů, tudíž to nebude problém paletky, ale spíše báze. Proto bych si chtěla pořídit opěvovanou a také levnejší variantu od Too Faced. 




V paletce je obsaženo 12 nádherných stínu s převážně růžovým podtónem. Pigmentace jednotlivých stínů je různá, obecně bych řekla, že u těch se shimmerem je skvělá, ale u matných je to už horší.

 Matné stíny jsou tu 4. Zleva Strange, Limit, Nooner a Darkside. Nejhorší pigmentace je podle mého jednoznačně u Darkside. Paradoxně je to ale jedna z mých nejoblíbenějších barev z paletky. Asi proto, že se jí dají stíny na oku krásně jemně ztmavit a nemusíte se bát si jí nabrat na štětec víc. Co se týče nejsvětlejšího odstínu Strange, tak jeho pigmentace taky není nic extra, za to ale poskytne velice přirozené projasnění ve vnitřním koutku. Limit a Nooner jsou pigmentovány dobře. Všechny stíny mají příjemnou máslovou konzistenci, hezky se blendí a jde s nimi samozřejmě vytvořit přirozený denní look do práce či školy a naopak i noční party makeup. Ještě bych dodala, že s posledním stínem Blackheart, což je mimo jiné úžasná tmavě fialová lehce třpytkatá barva, lze udělat jemná nebo i silná linka pomocí zploštělého štětce obsaženého v paletce. (To dělám často:)).

Celkově mi paletka přijde jako povedená, doporučila bych ji všem. Možná si jen dát pozor na to, že je do růžova, což ne všem musí nutně slušet:). Já jsem s ní velice spokojená, hlavně odstínově, ty barvy jsou zkrátka krásné.. Ráda bych si do budoucna pořídila i jedničku nebo dvojku.

Máte Naked paletku? Co na ní říkáte?

Mějte se krásně ! Terka

1 komentář:

  1. Pekná recenzia, mám Naked a Naked 2 a objednala som si už aj túto, odolávala som odvtedy ako ju vydali ale proste životne ju potrebujem, podľa mňa je najkrajšia zo všetkých troch :)

    OdpovědětVymazat