středa 1. dubna 2015

TESTOVÁNÍ duben - Terka

Dneska bych vám chtěla uvést nový "soubor" článků, které sem na blog budu psát. Budou to vždycky 2 články měsíčně a to jeden na začátku a druhý na konci daného měsíce. V prvním článku vám vždycky jen uvedu okolo 5 produktů, které ten měsíc budu podrobně zkoumat a testovat, abych vám pak v druhém článku mohla rozebrat mé dojmy a postřehy z jejich používání.

Vždy se budu snažit vybrat produkty různorodé, jak na nehty, vlasy, pleť, tak i dekorativní kosmetiku a podobně, A co jsem si vybrala pro duben?

Z pečující kosmetiky jsem vybrala šampon s kondicionérem od Dove - Oxygen Moisture, o kterých se teď dost mluví a já jsem na ně upřímně zvědavá. A 2v1 od Neutrogeny. Je to maska a čistící emulze. Viděla jsem to u EssieButton v top pečujích produktech z drogerie a uvědomila jsem si, že mi to doma leží v šuplíku v podstatě neozkoušené. (Používala jsem jiné čistící gely.) Mělo by to pomoct uvolnit póry, redukovat drobné jizvy po akné a také všem možným pupínkům předcházet, tak uvidíme.


Nedávno jsem si pořídila dva laky z kolekce Rita Ora od Rimmelu  a to v odstínech 558 Go Wild-er-ness (modrofialová) a 498 Rain Rain Go Away (šedotělová). Nový mám také make-up a i ten je od Rimmelu. Na Match Perfection make-up jsem četla samé kladné ohlasy, tak jsem ho samozřejmě chtěla vyzkoušet.:) Asi potřetí už vlastním řasenku od Essence - Get Big Lashes, která mi v minulosti hodně vyhovovala a teď jsem dlouho s žádnou řasenkou spokojená nebyla, tak jsem si koupila znovu tuhle za pár korun a třeba mi konečně nějaká vyhovovat bude:D. A poslední je korektor od Catrice - Camouflage Cream. U kterého blogerky taky nešetřily chválou.

To je pro dnešek vše, ještě bych chtěla říct, že ne všechny věci mám nové. Tahle rubrika mi bude sloužit taky (hlavně) k tomu, aby mi některé věci jen nečinně neležely v šuplíku. Prostě je umístím do testování a už se tomu nevyhnu:D.

Na konci dubna tedy přijde článek o mých dojmech z těchto produktů.

Mějte se krásně!
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat